Salată de ruccola, piersici și riccota

Am descoperit următoarea rețetă pe social media și mi s-a părut interesantă și ușor de făcut, așa că am decis sa o fac și eu.

Este o rețetă foarte parfumata și gustoasa și perfecta pentru menținerea greutății sau pierderea in greutate.

Iată ingredientele de care veți avea nevoie:
  1. Ruccola ;
  2. Piersici proaspete feliate ;
  3. Ricotta (sau brânza vegană preferată);
  4. Mieii de semințe de dovleac (sau alte semințe preferate)
  5. Vinegretă

Intr-un bol se pune ruccola. Se adaugă vinegreta. Se amplasează piersicile proaspete și ricotta și se presară miejii de semințe de dovleac.

Se pot adăuga și alte condimente după gust. Mie mi-a plăcut așa simplă, ca să simt mai bine parfumul piersicilor. Se poate renunța la vinegretă, dacă aceasta nu e pentru gustul dumneavoastră.

Poftă bună!


Comentarii

Postări populare